Cautare


04 August 2017
Cum construiesti o campanie Google Adwords Search?

Cand vrei sa afisezi anuntul potrivit pentru audienta dorita, la momentul potrivit, campaniile Adwords Search sunt printre cele mai eficiente modalitati prin care poti face asta. Cu cat relevanta anuntului e mai mare, cu atat se maresc sansele de crestere a performantei si de accelerare a vanzarilor pentru business-ul de care te ocupi. Hai sa vedem cum construiesti o campanie de Search care sa aduca rezultatele dorite!

Cum functioneaza Adwords Search?
In cazul unei campanii de cautare in Adwords, anuntul tau apare deasupra sau sub rezultatele organice in motorul de cautare si pe alte site-uri din reteaua Google, in momentul in care cineva cauta termeni relevanti pentru cuvintele cheie folosite in campanii Search. Daca cineva cauta spre exemplu “ceai matcha” pe Google, ii vor fi afisate anunturi relevante pentru acea cautare. 

Obiectivul campaniilor de Search e sa determine audienta sa faca o actiune (ex: click, apel telefonic, descarcare aplicatie), iar partea frumoasa e ca plata se face la interactiune nu la afisare, atunci cand cineva a dat click pe anuntul Adwords Search, deci a ajuns pe site.

Este eficient sa folosesti campanii Search cand doresti ca anunturile sa fie afisate persoanelor care cauta produsul sau serviciul oferit de business-ul de care te ocupi. Mai mult decat atat, o campanie de Search e vitala daca tinem cont de faptul ca 93% din experientele online incep cu o cautare pe motorul de cautare Google.

Cum creezi o campanie de Search?
O campanie Adwords este formata din grupuri care contin cuvinte cheie si cel putin 2-3 anunturi. O structura sanatoasa pentru o campanie reflecta nevoia de vanzari din business si foloseste structura site-ului sau modul in care este ordonata informatia. Daca vorbim de un magazin online se pot crea grupuri pe categorii, subcategorii de produse sau pagini cu filtrele de cautare disponibile, avand in vedere cui se adreseaza produsele disponibile la vanzare online. Iar apoi nucleul unei campanii de Search, aspectul de la care a plecat totul in Google Adwords e bazat pe cuvintele cheie!

Cum setezi campania Adwords Search?
O parte din obiectivele stategiei de business devin setarile campaniei Adwords. Raspunde-ti la intrebarile: cat esti dispus sa investesti zilnic sau lunar, ce urmaresti sa obtii in campanie (trafic, mai multe comenzi, mai multe telefoane sau instalari de aplicatie etc.). Setarile campaniei determina performanta ei, dar la fel de important e sa intelegi preferintele, obiceiurile si interesele oamenilor pe care ii tintesti in campanie. 

Stabileste cui te adresezi si seteaza campania avand in minte audienta dorita, alegand locatia, dispozitivele utilizate, limba vorbita de oameni si cum vrei sa licitezi pentru ei. Recomandam o strategie automata de inceput, iar cand exista suficiente date schimbarea strategiei in alta cu control marit al campaniei: pentru maximizarea conversiilor, licitare manuala sau o strategie prin care sa specifici cat vrei maxim sa platesti pentru o conversie, analizand procentul ROI (Return of Investment).





Info util

Numai 5 producatori de solutii antivirus, inclusiv ESET, au indeplinit criteriile de detectie si dezinfectare solicitate pentru Windows 7.



Newsletter


Adresa mea de email:
Parteneri

Despre noi

Download

Contact

Strada Retezatului nr.5 / Tg.Mures 540 068
tel/fax:0265 265 910 / contact@smartnews.ro

Publicitate