Cautare


07 Iulie 2017
A inceput prima etapa de evaluare a magazinelor online inscrise in Competitia GPeC 2017

104 magazine online s-au inscris anul acesta in Competitia GPeC, dintre care 97 au fost acceptate in concurs, acestea intrunind criteriile de preselectie si fiind atestate prin Marca de incredere Trusted.ro. Cele 97 de magazine se afla acum in prima etapa de evaluare GPeC, fiind analizate de 28 de specialisti in e-commerce si marketing online – membri in Juriul GPeC.

Website-urile magazinelor online sunt evaluate prin peste 190 de criterii esentiale pentru orice business online – de la ergonomia site-ului, pana la experienta de navigare si cumparare, functionalitati, aspecte legislative, SEO, Securitate, varianta de Mobile a site-ului, Content, Social Media si E-Mail Marketing.

In urma evaluarii, fiecare magazin primeste un raport de audit complex asupra prezentei sale online, continand punctajele obtinute si recomandari avizate despre remedierea problemelor semnalate, scopul Competitiei GPeC fiind de a creste calitatea magazinelor si, astfel, increderea consumatorilor in comertul online.

In urma primei etape de evaluare, magazinele inscrise in competitie vor avea ocazia sa se intalneasca la discutii cu membrii juriului GPeC pentru a dezbate pe larg asupra raportului de audit, pentru clarificarea anumitor aspecte si pentru a primi sfaturi practice de la Juriu in scopul imbunatatirea site-urilor. intalnirile Consultative GPeC vor avea loc pe data de 21 iulie, la Bucuresti.

Dupa intalnirile cu Juriul GPeC, magazinele au la dispozitie 2 luni pentru a implementa recomandarile specialistilor, urmand ca in octombrie sa fie reevaluate in cadrul etapei finale de auditare. in functie de media notelor obtinute in cele doua etape de jurizare, vor fi decernate premiile magazinelor cu cele mai bune punctaje in cadrul celei de a 12-a editii anuale a Galei Premiilor eCommerce din 15 noiembrie.

“Competitia magazinelor online GPeC inseamna infinit mai mult decat un simplu concurs – este un proces complex de optimizare a magazinelor online participante in timp real. Practic, acestea au acces la doua rapoarte de audit facute de unii dintre cei mai buni specialisti in e-commerce, tinand cont de aproape 200 de criterii de evaluare si afla concret ce trebuie sa remedieze pentru cresterea ratei de conversie. Aceasta este adevarata valoare adusa magazinelor care aleg sa participe an de an in Competitia GPeC”, spune Andrei Radu, CEO & Founder GPeC. “Le urez succes celor 97 de magazine inscrise in Competitia GPeC si ii multumesc Juriului GPeC pentru efortul si timpul dedicat in analizarea magazinelor”, conchide Andrei Radu.

Componenta Juriului GPeC 2017

Nu mai putin de 28 de specialisti cu o experienta vasta in domeniu fac parte anul acesta din Juriul Competitiei GPeC: Adrian Ichim (Advanced Ides), Adrian Pintilie (Extended), Alexandru David (Creadiv), Alexandru Lapusan (Zitec), Ana Sipciu (Google Romania), Anabela Luca (adLemonade), Andreea Moisa (Beans United), Andrei Avadanei (DefCamp), Andrei Georgescu (White Image), Bianca Grip (GripAds), Bogdan Manolea (Trusted.ro), Catalin Emilian (RTB House), Cosmin Daraban (GoMag), Cosmin Nastasa (Edge), Cristian Ignat (Canopy), Dan Virtopeanu (Breeze Mobile), Daniel Ene, Doina Vilceanu (ContentSpeed), Bogdan Aron (2Performant), Eugen Potlog (UX Studio), Horia Neagu, Iulian Ghisoiu (TargetWeb), Lucia Ciuca (Quantum Data Science), Mihai Andrei (WebDigital), Mihai Vinatoru (DWF), Razvan Acsente (OLX), Valentina Iorga (Tremend), Victor Kapra.

Competitia Magazinelor Online GPeC 2017 este sustinuta de Carrefour Romania.





Info util

Numai 5 producatori de solutii antivirus, inclusiv ESET, au indeplinit criteriile de detectie si dezinfectare solicitate pentru Windows 7.



Newsletter


Adresa mea de email:
Parteneri

Despre noi

Download

Contact

Strada Retezatului nr.5 / Tg.Mures 540 068
tel/fax:0265 265 910 / contact@smartnews.ro

Publicitate