Cautare


09 Octombrie 2017
STUDIU: O zecime de secunda in plus poate insemna diminuarea ratei de conversie cu 7%

Studiul Akamai 2017 la nivel international arata ca fiecare zecime de secunda de intarziere din timpul de incarcare al unui website pe dispozitivele mobile poate afecta rata de conversie in sens negativ cu 7 procente.

Tot potrivit Akamai, doua secunde de delay in timpul de incarcare al unei pagini web pe dispozitivele mobile poate creste bounce rate-ul cu 103%, iar 53% din utilizatorii de mobil nu asteapta mai mult de 3 secunde incarcarea unei pagini web.

9 din 10 website-uri ale magazinelor online romanesti se incarca lent si foarte lent, potrivit lui Dan Virtopeanu (Managing Partner Breeze Mobile) care a auditat peste 300 de magazine online autohtone in ultimii 3 ani, in calitate de membru in Juriul Competitiei GPeC.

Potrivit lui Virtopeanu, principalele motive pentru care website-urile comerciantilor online se incarca greu sunt generate de dimensiunile mari ale paginilor, de slaba optimizare la nivel de programare si de hosting.

Alte statistici importante despre Mobile

- La nivelul lunii iulie 2017, cele mai folosite browsere de mobil in Romania erau in ordine: Chrome (66,57%), Safari (14,93%), Samsung (9,58%), Android (4,09%), IE Mobile (1,71%), altele (3,12%) – sursa: Breeze Mobile

- in medie, la nivel international, 54% din comenzile online sunt facute de pe mobil (sursa: Fluent Survey, ianuarie 2017)

- Peste 60% din vanzarile online ale Amazon erau generate de device-uri mobile inca din decembrie 2014

- Peste 70% din traficul eMAG va fi generat de dispozitivele mobile la finalul anului 2017, potrivit estimarilor managementului companiei.

- Potrivit BCG & Alibaba, 74% din totalul cumparaturilor online vor fi facute de pe mobil pana in 2020.

- in Romania, 53% din utilizatorii de smarphone il folosesc pentru a cauta produse pe internet (sursa: Google, Ianuarie 2017)

Principalele cifre si statistici e-commerce (atat pe Mobile, cat si pe Desktop) vor fi dezbatute in cadrul GPeC SUMMIT, cel mai mare eveniment de comert electronic, care se va desfasura pe 14-15 noiembrie 2017, la Bucuresti. in plus, vor fi dezbatute cele mai importante subiecte de E-Commerce si Digital Marketing care vizeaza magazinele online si toate companiile care activeaza in domeniu.

Printre cei mai importanti speakeri internationali anuntati pana acum se numara: Neil Patel (Co-Fondator Crazy Egg) – unul din cei mai buni specialisti in Marketing Online din lume, Oil Gardner (Co-Fondator Unbounce) - expert in optimizarea ratei de conversie si a landing page-urilor din cadrul unui magazin online, precum si Amy Harrison (Fondator Write With Influence), ce conduce una dintre cele mai apreciate resurse online de Content Marketing din intreaga lume.

Pretul unui bilet de acces la GPeC SUMMIT 14-15 noiembrie este de 109 euro pentru ambele zile de eveniment. Pentru inscrieri si mai multe informatii despre programul Conferintei, zona de Expo si Gala Premiilor eCommerce, puteti vizita site-ul:  http://www.gpec.ro/gpec-summit-noiembrie/





Info util

Numai 5 producatori de solutii antivirus, inclusiv ESET, au indeplinit criteriile de detectie si dezinfectare solicitate pentru Windows 7.



Newsletter


Adresa mea de email:
Parteneri

Despre noi

Download

Contact

Strada Retezatului nr.5 / Tg.Mures 540 068
tel/fax:0265 265 910 / contact@smartnews.ro

Publicitate