Cautare


07 Noiembrie 2018
Studiu adLemonade: Produsele electrocasnice si electronice se afla in topul preferintelor romanilor care vor face cumparaturi de Black Friday 2018

Conform unui studiu realizat de agentia de digital marketing adLemonade la inceputul lunii octombrie pe un esantion de 205 persoane, dintre care fac parte: antreprenori, IT-isti, directori de marketing sau specialisti de marketing si C level management: chief executive officer (CEO), chief operations officer (COO) si chief financial officer (CFO), reies diferite obiceiuri de consum ale romanilor in ceea ce priveste perioada de Black Friday. Astfel, in topul preferintelor romanilor care vor face cumparaturi de Black Friday 2018 se afla produsele electrocasnice si electronice.

Intrebati ce au in plan sa cumpere anul acesta de Black Friday, majoritatea respondentilor (52.5%) au confirmat ca isi doresc sa achizitioneze electrocasnice si electronice. Pe locul doi se afla segmentul fashion, 16.6% dintre participanti intentionand sa cumpere haine, incaltaminte si accesorii. Pe locul 3 se afla segmentul destinat cartilor, cu un procent de 9.1%. Iar 5.7% dintre respondenti si-au propus sa cumpere articole de casa si gradina si tot 5.7% cosmetice si produse de ingrijire personala.

Pentru 47.3% dintre respondenti, principala sursa de informare cu privire la ofertele Black Friday este eMag. Site-urile brand-urilor ocupa locul 2 in preferintele participantilor - 16.6%, urmate de comparatoarele de preturi - 11.2%.

Cei mai multi respondenti prefera sa faca cumparaturile in dimineata zilei de Black Friday. Seara ocupa locul 2 in preferintele participantilor, iar miezul noptii se pozitioneaza pe locul 3. Cei mai putini aleg intervalul pranzului pentru a-si cumpara produsele de Black Friday.

Potrivit studiului efectuat de agentia de digital marketing adLemonade, 38.5% dintre respondenti au alocat in 2017 un buget intre 500 si 1000 lei pentru cumparaturile de Black Friday, 31.7% dintre ei au ales sa cheltuie peste 1000 lei, in timp ce 29.8% au cheltuit intre 1-500 lei.

Despre adLemonade

Fondata acum 6 ani de Anabela Luca, adLemonade este o agentie de performance digital marketing, care aduce un plus de culoare, savoare si performanta campaniilor de Google Ads sau Social Media. Cu sedii in Bucuresti, Sibiu si Cluj, agentia are un portofoliu de peste 300 de clienti si o echipa de 10 persoane. in prezent, peste o treime din portofoliul agentiei este reprezentat de clienti internationali, lucrand cu business-uri din toate colturile lumii: US, UK, Danemarca sau Germania. 





Info util

Numai 5 producatori de solutii antivirus, inclusiv ESET, au indeplinit criteriile de detectie si dezinfectare solicitate pentru Windows 7.



Newsletter


Adresa mea de email:
Parteneri

Despre noi

Download

Contact

Strada Retezatului nr.5 / Tg.Mures 540 068
tel/fax:0265 265 910 / contact@smartnews.ro

Publicitate