Cautare


28 Iulie 2017
Sistemul de videoconferinta Cisco Spark vine cu noi dispozitive, securitate sporita si capabilitati customer care imbunatatite

Cisco anunta o versiune noua a platformei de colaborare Cisco Spark ce include optiuni noi de videoconferinta cu logare in platforma Cisco Spark, dar si integrabile cu dispozitivele instalate la sediul clientului, securitate avansata, posibilitatea de participarea la Cisco Spark Meeting cu orice terminal (hardware sau software) in standardul SIP, precum si noi capabilitati de asistenta pentru clienti.

”Cisco Spark este cea mai avansata platforma de colaborare disponibila pe piata, creata si imbunatatita constant pentru raspunde cerintelor oricarei sali de conferinta din era digitala. Experienta de utilizare este intuitiva, si faciliteaza comunicarea intre echipe oricat de numeroase, din cele mai indepartate colturi ale lumii”, a declarat Razvan Atimariti, Partner Product Sales Specialist in cadrul Cisco Romania. 
Cisco Spark este o aplicatie de colaborare in cloud, care integreaza functii de chat, video si telefonie pentru intalniri mai flexibile si mai eficiente, fiind disponibila pe baza de abonament. 

Hardware nou pentru colaborare video

Noua serie Cisco Spark Room Kit, conceputa sa functioneze cu platforma Cisco Spark, le permite integratorilor sa testeze solutia de colaborare inteligenta in sali de conferinta diverse, de la foarte mici, la sali de mare capacitate.  Cele doua produse noi – Cisco Spark Room Kit si Room Kit Plus – pot fi atasate unor ecrane HD standard, transformandu-le in sisteme de colaborare video puternice. Kit-urile faciliteaza intalniri si prezentari mai inteligente, dar si o integrare mai eficienta a salilor/dispozitivelor pentru a imbunatati experienta de colaborare. 

Intalniri inteligente cu ajutorul camerei integrate 5K Ultra HD ce ofera capabilitati inteligente de vizualizare, cum ar fi incadrarea automata si urmarirea vorbitorului.

Prezentari inteligente cu ajutorul ecranelor duale, partajare wireless si continut la rezolutie 4K

Integrare inteligenta: Room kit-urile folosite cu platforma Spark pot sa contorizeze si sa urmareasca numarul de persoane din sala de conferinte in timpul si intre apeluri, permitand administratorilor sa inteleaga mai bine cat de eficient sunt utilizate spatiile.
inregistrari flexibile: solutiile sunt compatibile cu Cisco Spark, dar si cu solutii terte instalate in sediul clientilor, pentru optimizarea investitiei hardware. 

Room Kit este proiectat pentru incaperi mici/medii, care pot gazdui pana la sapte persoane, in timp ce Room Kit Plus e potrivit pentru incaperi medii/mari, care pot gazdui pana la 14 persoane. Atat Room Kit, cat si Room Kit Plus pot fi gestionate integral din cloud si pot fi configurate in cateva minute. Ambele sisteme sunt proiectate sa se conecteze cu Cisco Spark, dar inregistrarea poate fi realizata si on-premise.

Pretul recomandat pentru Cisco Spark Room Kit este de 3.990 dolari, la care se adauga un abonament de 99 dolari/luna. Room Kit Plus este disponibil pentru 7.990 dolari, plus un abonament in valoare de 99 dolari/luna. Optiunea Companion Mode, prin intermediul careia Cisco Spark Board si Spark Room Kit vor putea fi combinate si adaptate pentru incaperi mai mari, va fi disponibila in cursul acestui an.

Cisco Spark integreaza diverse canale de comunicare, cum ar fi chat, video, telefonie si partajare de continut intr-o singura aplicatie. 

Fluxul de lucru se desfasoara la fel pe toate dispozitivele, iar Cisco Spark este independent de sistemele de operare. Ruleaza pe Windows, iOS, Android, dar si ca si client web. Prin intermediul unor interfete deschise (APIs) poate fi integrat cu aplicatii suplimentare. Vizitand https://depot.ciscospark.com, utilizatorii au acces la o gama larga de aplicatii integrate, inclusiv Box, Dropbox, GitHub, Google Drive, Jira, OneDrive, Salesforce Alerts, Twitter, SmartSheet, Splunk, dar si la diverse instrumente de traducere si dictionare. 

Optiuni de securitate imbunatatite pentru continutul Cisco Spark

Cisco Spark este proiectat sa asigure securitatea informatiilor, fiind construit ca o platforma enterprise cu criptare end-to-end pentru datele in tranzit, in repaus si in uz. Cisco cripteaza si decripteaza tot continutul, folosind cheile dinamice de la un server Cisco Spark Key Management Server (KMS). Acest server creeaza, stocheaza, autorizeaza si ofera acces la cheile de criptare pe care aplicatiile Cisco Spark le utilizeaza pentru criptarea si decriptarea continutului la nivel local.

Pentru clientii care au nevoie de optiuni suplimentare de securizare a informatiilor, precum ar fi cei din industrie cu nivel sporit de reglementare, Cisco ofera posibilitatea de a detine si de a gestiona cheile de criptare, prin instalarea in sediu a Cisco Spark Key Management Server. Clientii care isi gestioneaza propriile chei se vor bucura de functionalitatea completa a Spark, inclusiv de functionalitatea de cautare a datelor criptate. Aceasta optiune este disponibila de la inceputul lunii iunie.

Cisco Spark Meetings - usor de conectat de la orice dispozitiv

Cu noua versiune, oricine se poate conecta la Cisco Spark Board. Toate spatiile Cisco Spark au un SIP URI permanent care le permite utilizatorilor sa se conecteze la intalniri de pe orice client software sau hardware bazat pe un standard SIP cum ar fi terminale softphones third-party si chiar terminale de video conferinta ale competitorilor. 

De asemenea, aceasta capabilitate a fost extinsa la serviciile Cisco Spark Hybrid Media Services, care permit clientilor Cisco Spark sa acceseze de la sediul lor, folosind dispozitivele lor continut video la o calitate superioara in asa numitele Hybrid Media Node, fara a consuma banda pentru transfer de continut. Pentru serviciul Cisco Spark Hybrid Media nu este necesara nici o licentiere suplimentara, functionalitatea fiind inclusa in licentierea pentru M3/C3 Cisco Spark meeting si WebEx.
 
Optiuni de asistenta pentru clienti

Cisco Spark permite acum echipelor mici sa ofere asistenta atat clientilor externi, cat si interni, utilizand chat-ul si optiunea callback. Cisco Spark Care, conceputa pentru companiile care utilizeaza sau intentioneaza sa implementeze Cisco Spark, poate ajuta companiile sa ofere clientilor servicii mai rapide si mai bine adaptate nevoilor clientilor, avand istoricul si contextul necesar din interactiunile anterioare. Acest serviciu include un spatiu de lucru customer care si raportare integrata cu feedback-ul clientului. Cu ajutorul Cisco Spark, echipele mici au acum o optiune mai simpla, puternica si economica de a a-si asista clientii.

Licenta Cisco Spark Care este optionala, fiind disponibila la un pret de 17 dolari per utilizator pe luna, cu un abonament anual.

Resurse:
Experienta colaborarii la Enterprise Connect, de Jens Meggers
Cum faci o sala de conferinta sa fie inteligenta, Snorre Kjesbu

Despre Cisco

Cisco (NASDAQ: CSCO) este liderul mondial in tehnologie care face ca Internetul sa functioneze din 1984. Oamenii, produsele si partenerii nostri ajuta la conectarea sigura si la identificarea oportunitatilor viitoare astazi. Pentru mai multe noutati accesati newsroom.cisco.com si blogul Cisco. 

Cisco si sigla Cisco sunt marci comerciale sau inregistrate ale Cisco si/sau ale companiilor afiliate din SUA si alte tari. Puteti gasi o lista a marcilor inregistrate Cisco la adresa www.cisco.com/go/trademarks. Marcile inregistrate ale tertilor sunt detinute de proprietarii respectivi. Folosirea cuvantului partener nu presupune o relatie de parteneriat intre Cisco si orice alta companie.





Info util

Numai 5 producatori de solutii antivirus, inclusiv ESET, au indeplinit criteriile de detectie si dezinfectare solicitate pentru Windows 7.



Newsletter


Adresa mea de email:
Parteneri

Despre noi

Download

Contact

Strada Retezatului nr.5 / Tg.Mures 540 068
tel/fax:0265 265 910 / contact@smartnews.ro

Publicitate