Cautare


YouTube renunta la anunturile publicitare de 30 de secunde de
21 Februarie 2017 Internet

YouTube renunta la anunturile publicitare de 30 de secunde de "neocolit"

YOuTube va renunt la reclamele de 30 de secunde "de neocolit" pe serviciul video streaming, incepand cu anul 2018.

Google a confirmat acest plan pentru programul BBC Newsround, sustinand ca doreste sa se concentreze pe "formate care functioneaza bine atac pentru utilizatori, cat si pentru agentii de publicitate". 

Anunturile publicitare lungi, care nu pot fi ocolite, sunt vazute ca o pacoste de catre multi dintre telespectatori, iar Google a introdus formate mai scurte. 
O agentie media a declarat ca acesta modificare a reflectat diferenta dintre video online si serviciile de televiziune lineare. 

"Reclama de 30 de secunde este o mostenire din timpurile televiziunii", a declarat Will Smyth, director media al agentiei Agenda21.
"Este o unitate de standard de televiziune care a fost pusa online, insa nu este cel mai eficient mod de a face publicitate. Aceasta va incuraja agentii de publicitate sa fie mai creativi in ceea ce priveste modul in care folosesc platforma". 
Multe alte site-uri, inclusiv oferta internationala BBC, contin anunturi publicitare sau continut video de 30 de secunde, care nu pot fi ocolite.



Info util

Numai 5 producatori de solutii antivirus, inclusiv ESET, au indeplinit criteriile de detectie si dezinfectare solicitate pentru Windows 7.



Newsletter


Adresa mea de email:
Parteneri

Despre noi

Download

Contact

Strada Retezatului nr.5 / Tg.Mures 540 068
tel/fax:0265 265 910 / contact@smartnews.ro

Publicitate