Cautare


Google Chrome lanseaza ad-blocker-ul implicit
16 Februarie 2018 Internet

Google Chrome lanseaza ad-blocker-ul implicit

Google a lansat un ad-blocker pentru browserul sau web Chrome care este conceput pentru a impiedica afisarea anunturilor "enervante" si "intruzive".

Google a anuntat aceasta masura de reducere a anunturilor full-page si cu redare automata, printre altele, anul trecut. 
Alegerea anunturilor care vor fi blocate va fi facuta de Coalitia pentru Anunturi mai Bune (CBA), alcatuita din companii intre care se numara Google si Facebook. 

Site-urile vor avea la dispozitie 30 de zile pentru a elimina anunturile deranjante inainte de a incepe blocarea. 

Un sondaj la care au participat 40.000 de utilizatori internet europeni si americani a constatat ca cele mai intruzive anunturi sunt cele full-page care ascund continutul unei pagini web, precum si anunturile animate, potrivit unei postari blog a Chris Bentzel, din cadrul Google. 

"Chrome va bloca automat anunturile de pe site-uri care nu respecta standardele pentru anunturi mai bune", a scris Bentzel. 
"Cand cel putin o solicitare de retea a fost blocata, Chrome va afisa utilizatorului un mesaj care indica faptul ca s-a produs blocarea anunutului, precum si ca are optiunea de a dezactiva aceasta setare". 

Industria de publicitate a acceptat, in general, aceasta masura, a declarat Emily Tan, editor al revistei Campaign.

"La inceput, oamenii au fost ingrijorati ca va fi implementata blocarea anunturilor peste tot", a declarat Tan pentru BBC. "Acum, fiecare are o imagine clara cu privire la acest aspect". 

Printre site-urile care deja au modificat anunturile afisate  dupa ce au fost avertizate de catre Google se numara LA Times si Chicago Tribune. 

Cu toate acestea, utilizatorii care pur si simplu vor sa blocheze cat mai multe anunturi cu putinta, pot cauta alte solutii. 
Firma rivala Adblock Plus a anlizat eficienta unui instrument CBA ad-detection, din punct de vedere al capacitatii sale de a bloca anunturile descrise in lucrarea publicata de CBA anul trecut. 
Analiza a constatat ca blocker-ul CBA nu a reusit sa impiedice anunturile care au repozitionat textul articolului intr-o pagina web in timp ce utilizatorii il citeau, spre exemplu pentru a face loc pentru anunturi video auto-play.

Browserul Chrome este folosit de aproximativ 60% dintre computere si dispozitivele mobile, potrivit statisticilor Stat Counter, W3Counter si Net Applications. 



Info util

Numai 5 producatori de solutii antivirus, inclusiv ESET, au indeplinit criteriile de detectie si dezinfectare solicitate pentru Windows 7.



Newsletter


Adresa mea de email:
Parteneri

Despre noi

Download

Contact

Strada Retezatului nr.5 / Tg.Mures 540 068
tel/fax:0265 265 910 / contact@smartnews.ro

Publicitate