Cautare


29 Mai 2018
Brave AI blocheaza anunturile mai bine decat plug-in-urile browser existente, afirma compania

Brave a dezvoltat tehnologia AI denumita AdGraph care depaseste tehnologia ad-blocking conventionala, a declarat start-up-ul vineri.

"Putem pregati modele supravegheate de invatare automata pentru a blocat automat anunturile si trackerele", au indicat cercetatorii Brave si din cadrul a patru universitati intr-o lucrare de cercetare. "Am constatat ca AdGraph reproduce comportamentul listelor populare de filtre publicitare cu o acuratete de 97,7%. In plus, AdGraph este capabil sa detecteze un numar semnificativ de anunturi si trackere care sunt ratate de listele populare de filtrare. 

Extensiile browser ad-blocking cum ar fi Adblock Plus utilizeaza de obicei liste de filtre intretinute manual, cum ar fi Easylist, pentru a determina ce este anunt si ce nu. Abordarea AdGraph de la Brave foloseste in schimb inteligenta artificiala, instruita pe site-uri din lumea reala, asa incat sa poata afisa anunturi si trackere inainte ca acestea sa fie raportate de o persoana. 

Blocarea anunturilor este o amenintare majora pentru serviciile internet a caror crestere a fost in mare masura alimentata de serviciile gratuite sustinute de anunturi. Insa anunturile online - care pot fi deranjante si intruzive - pot incetini computerele si telefoanele si pot chiar livra programe malware. 

Aproximativ 615 milioane de oameni folosesc ad-blockere pe computere si pe dispozitivele mobile, potrivit PageFair, o companie care incearca sa ajute editorii de site-uri sa evite blockerele, pentru a obtine venituri care altfel ar fi pierdute. Si Regulamentul General privind Protectia Datelor ingreuneaza viata companiilor in ceea ce priveste recoltarea datelor personale. 

Brave, co-fondata de fostul lider Mozilla Brendan Eich, blocheaza anunturile web si software-ul de urmarire a comportamentelor care le insoteste de multe ori. Compania isi doreste sa reporneasca industria anunturilor online cu anunturi personalizate, insa care nu conduc la scurgerea datelor personale din browser. Pentru a face aceasta abordare eficienta, Brave trebuie sa dispuna de un sistem eficient de blocare a anunturilor si a trackerelor publicitare conventionale. 

AdGraph nu este incorporat in Brave, insa compania intentioneaza sa faca acest lucru, a indicat vineri intr-un blog post. 

Brave nu este singurul cu aceasta abordare. Apple deja foloseste o tehnologie AI denumita intelligent tracking prevention, pentru a incerca sa blocheze trackerele de anunturi. 

Eyeo, producatorul extensiei AdBlock Plus, a refuzat sa comenteze. 

Sursa: www.cnet.com




Info util

Numai 5 producatori de solutii antivirus, inclusiv ESET, au indeplinit criteriile de detectie si dezinfectare solicitate pentru Windows 7.



Newsletter


Adresa mea de email:
Parteneri

Despre noi

Download

Contact

Strada Retezatului nr.5 / Tg.Mures 540 068
tel/fax:0265 265 910 / contact@smartnews.ro

Publicitate