Cautare


YouTube cheltuieste 25 milioane de dolari pentru a lupta impotriva stirilor false
11 Iulie 2018 Internet

YouTube cheltuieste 25 milioane de dolari pentru a lupta impotriva stirilor false

YouTube a anuntat luni un angajament in valoare de 25 milioane de dolari pentru a lupta cu stirile false pe platforma sa, parte a initiativei Google Neews de 300 milioane de dolari, lansata in martie.

YouTube va afisa in continuare preview-uri si link-uri catre articole de stiri si sursele lor in rezultatele cautarii, impreuna cu un reminder potrivit caruia faptele si detaliile se pot schimba in dezvoltarea articolelor. Incepand de luni, unele clipuri video vor include si text din surse externe, cum ar fi Wikipedia si Encyclopaedia Britannica, pentru a ajuta cititorii sa ajunga la propriile concluzii. 

"Stim ca sunt multe de facut, insa suntem dornici sa oferim o experienta mai buna utilizatorilor care vin in fiecare zi pe YouTUbe pentru a invata afla mai multe despre ceea ce se intampla in lume dintr-o varietate de surse", a declarat YouTube pe blog-ul sau oficial. 

YouTube va atrage ajutorul catorva creatori populari de pe platforma pentru a educa consumatorii - in special copiii - cu privire la stirile false. John Green, Ingrid Nielsen si Mark Watson vor colabora cu MediaWise pentru a educa adolescentii cu privire la abilitatile media digitale.

Google, care detine YouTube, nu a raspuns imediat solicitarii de comentarii. 

YouTube se confrunta de mai mult de un an cu critici privind videoclipurile neadecvate si stirile false pe site-ul sau. In noiembrie, compania a sters 150.000 de clipuri video care au atras comentarii nepotrivite din punct de vedere sexual, adresate copiilor. Atunci cand aplicatia YouTube Kids a afisat videoclipuri cu continut violent, compania a creat noi linii directoare pentru a proteja copiii de continutul perturbator. YouTube a interzis, de asemenea, in luna martie, videoclipurile care prezentau modalitatea de construire a armelor. 

Compania va ajuta oamenii sa gaseasca stiri cu functiile "Top News" si "Breaking News", care evidentiaza videoclipurile de la organizatii de stiri. Aceste functii exista deja in 17 tari, intre care SUA, UK, Franta, Nigeria si Italia. Compania sustine ca in curand va dubla numarul tarilor care pot accesa functiile anterior mentionate.

De asemenea, compania testeaza functiile care vor afisa stirile locale pe aplicatia de televiziune YouTube.

Sursa: www.cnet.com


Info util

Numai 5 producatori de solutii antivirus, inclusiv ESET, au indeplinit criteriile de detectie si dezinfectare solicitate pentru Windows 7.



Newsletter


Adresa mea de email:
Parteneri

Despre noi

Download

Contact

Strada Retezatului nr.5 / Tg.Mures 540 068
tel/fax:0265 265 910 / contact@smartnews.ro

Publicitate