Cautare


13 Noiembrie 2018
Vrei mai mult trafic pe site? Iata ce greseli sa eviti

Cresterea traficului pe website-ul pe care il detii este esentiala daca vrei ca afacerea ta sa devina cunoscuta si sa se bucure de tot mai mult succes. Din pacate, insa, din dorinta de a atrage cat mai multi vizitatori, poti comite cateva greseli care mai tare iti vor pune bete in roate.

Iata care ar fi cele mai grave dintre greselile pe care le poti face cand vine vorba de trafic, si cum anume sa le indrepti:

Cresterea traficului pe website-ul pe care il detii este esentiala daca vrei ca afacerea ta sa devina cunoscuta si sa se bucure de tot mai mult succes. Din pacate, insa, din dorinta de a atrage cat mai multi vizitatori, poti comite cateva greseli care mai tare iti vor pune bete in roate.

Iata care ar fi cele mai grave dintre greselile pe care le poti face cand vine vorba de trafic, si cum anume sa le indrepti:

1. Atragi trafic din partea prospectilor nepotriviti

Iar asta nu se traduce decat prin scaderea sau stagnarea vanzarilor, caci oamenii care ajung pe site nu sunt interesati sa cumperi ce oferi tu, indiferent ca e vorba de produse ori servicii.

in afara de asta, un site catre care atragi prea mult trafic (unde mai pui ca nici nu e cel mai potrivit) se va incarca mult mai greu, iar asta ii va afecta si pe cei interesati cu adevarat sa cumpere. Potrivit unor studii realizate in domeniu, majoritatea utilizatorilor parasesc un site daca acesta nu se incarca in maxim 3 secunde. si ca situatia sa fie si mai rea, 4 din 5 utilizatori nu se vor mai intoarce deloc la site-ul respectiv.

Pentru a evita o astfel de situatie, alege cu atentia audienta careia te adresezi, precum si mediile in care te promovezi.

2. Trimiti userii catre hompage

Una dintre cele mai comune greseli intalnite in randul celor cu prea putina experienta in marketing sau administrarea site-urilor web. De ce e asta o greseala? Pentru ca un homepage contine mai multe informatii decat ar vrea sa primeasca un utilizator la momentul respectiv.

De exemplu, daca vrei ca un utilizator sa completeze un formular de abonare la newsletter, atunci trimite-l pe un landing page speacial creata pentru acest lucru. in caz contrar, userul va fi distras de restul informatiilor din homepage si va omite sa se aboneze.

3. Nu ai continut persuasiv in landing page

 Daca vrei ca un user sa se aboneze la newsletter ori sa cumpere ceva de la tine, incearca sa il convingi sa faca acesta actiuni prin conceperea unor texte clare, relevante si, mai presus de toate, persuasive. in plus, nu uita de butoanele call to action. Odata ce utilizatorul a fost convins sa faca un anumit pas, trebuie sa ii facilitezi punerea in aplicare a deciziei luate.

Sa pui bazele unei afaceri, sa o cresti de la zero si apoi sa incepi sa culegi roadele presupune sa investesti multe resurse, sa te documentezi constant si sa fii dispus sa iti asumi anumite riscuri. insa oricat de mult ai munci pentru a-ti creste afacerea, oricand pot aparea probleme neprevazute sau pur si simplu aspecte pe care nu le cunosti, care iti depasesc aria de cunoastere si intelegere.

Dar asta nu inseamna sa te dai batut, ci sa fii autodidact si sa te autodepasesti in tot ceea ce faci.





Info util

Numai 5 producatori de solutii antivirus, inclusiv ESET, au indeplinit criteriile de detectie si dezinfectare solicitate pentru Windows 7.



Newsletter


Adresa mea de email:
Parteneri

Despre noi

Download

Contact

Strada Retezatului nr.5 / Tg.Mures 540 068
tel/fax:0265 265 910 / contact@smartnews.ro

Publicitate