Cautare


01 Iulie 2019
Serviciile de streaming video, folosite in prezent de peste jumatate dintre romanii utilizatori de internet

Daca in urma cu doar 6 luni (noiembrie 2018), 42% dintre romanii utilizatori de internet foloseau servicii de streaming video pentru a se relaxa in timpul liber, in prezent procentul acestora atinge nivelul de 52% - arata cel de-al patrulea val al studiului cantitativ „Digital ®Evolution: Connected Consumer Monitor”, (esantion reprezentativ la nivel national de 1061 respondenti, internet users, 18-65 ani), realizat de EXACT Business Solutions in mai 2019.

Utilizatorii de internet petrec zilnic intre 1-2 ore pentru a viziona filme si seriale, in functie de platforma de streaming online aleasa.  Odata cu aceasta crestere, se remarca si cea inregistrata de utilizarea smart TV-ului, atunci cand ne referim la modalitatea de accesare a internetului. Astfel, in prezent, 36% dintre internautii romani folosesc lunar smart TV-ul, pentru a fi online. „Daca privim spre cifrele inregistrate acum 1 an si jumatate (primul val al studiului „Digital ®Evolution: Connected Consumer Monitor”, realizat in noiembrie 2017), cand doar 24% dintre onlineri utilizau smart TV-ul, constatam ca, in 18 luni, rata de utilizare a acestui tip de device s-a bucurat de o crestere spectaculoasa - de 50%”, afirma Julien Zidaru, Managing Partner EXACT Business Solutions. 

incepe sa scada numarul minutelor alocate zilnic retelelor de socializare

Trendul ascendent, observat in cazul folosirii serviciilor de streaming video si corelat cu utilizarea celui mai potrivit device pentru accesarea acestora (Smart TV-ul), determina modificari ale comportamentului online al romanilor: creste numarul minutelor alocate zilnic platformelor de streaming si scade numarul celor petrecute pe retelele de socializare. Principalele retele sociale inregistreaza in prezent o scadere zilnica de 20 de minute, comparativ cu cifrele analizate in noiembrie 2017. 

Incidenta utilizarii retelelor sociale nu se modifica, romanii continua sa le acceseze zilnic, singura modificare fiind reprezentata de scaderea mediei minutelor zilnice, alocate. 

Informatiile sunt parte a celui de-al patrulea val al studiului „Digital ®Evolution: Connected Consumer Monitor”, realizat de EXACT Business Solutions in luna mai 2019. Universul cercetarii a fost reprezentat de persoane cu varste cuprinse intre 18 si 65 de ani, rezidente in mediul urban si rural si utilizatoare de internet. Volumul esantionului a fost de 1061 respondenti. Acestia au fost selectati din panelul EXACT Business Solutions, care contine 50.000 de respondenti, chestionarul fiind administrat online. 

Despre EXACT Business Solutions

Cu experienta de peste 10 ani in marketing research, EXACT Business Solutions ofera o gama larga de metode, tehnici si instrumente de cercetare atat pentru studii cantitative, cat si calitative. Pentru facilitarea intelegerii si activarii insight-urilor de la consumator in business-ul clientului, EXACT si-a extins aria de expertiza, prin adoptarea metodologiei Design Thinking. Ne propunem sa inspiram oameni si echipe prin organizarea de evenimente si cursuri, programe de instruire si de personal coaching, pentru ca organizatiile sa-si construiasca capabilitatile, cultura si mindsetul, folosind instrumente si metodologii de Design Thinking.

Sursa:
www.exactbusiness.com





Info util

Numai 5 producatori de solutii antivirus, inclusiv ESET, au indeplinit criteriile de detectie si dezinfectare solicitate pentru Windows 7.



Newsletter


Adresa mea de email:
Parteneri

Despre noi

Download

Contact

Strada Retezatului nr.5 / Tg.Mures 540 068
tel/fax:0265 265 910 / contact@smartnews.ro

Publicitate