Cautare


03 Noiembrie 2017
SAP introduce Machine Learning pentru a imbunatati experienta de cumparare a clientilor

SAP introduce noi tehnologii, cum ar fi recunoasterea faciala, machine learning si Internet of Things (IOT), pentru a permite brandurilor sa execute campanii de marketing optimizate, iar consumatorii sa beneficieze de noi experiente pozitive de cumparare. Cu ajutorul solutiilor SAP Hybris, compania continua sa inoveze si sa investeasca in dezvoltarea tehnologiilor revolutionare ce transforma industria de comert si conecteaza clientii cu marcile preferate.

Ce anume ii face pe clienti fericiti si ce ii nemultumeste in relatia cu brandurile? 

Studiul realizat de SAP in 2017, „SAP Hybris Consumer Insights Report“, releva faptul ca 9 din 10 consumatori (89%) se asteapta sa primeasca raspuns la solicitarea lor in 24 ore. Sondajul la care au participat 20.000 de cumparatori din intreaga lume a aratat ca cel mai simplu mod prin care brandurile isi pot pastra clientii fericiti este sa fie receptive la solicitarile lor, iar cel mai rapid mod de a ii pierde este sa le foloseasca datele fara ca ei sa stie.

4 din 5 cumparatori (80%) sunt dispusi sa impartaseasca unele date cu brandurile, clientii din Japonia fiind cei mai reticenti (52%), spre deosebire de cei din Columbia si India (ambele 92%) care sunt mult mai deschisi spre a transmite datele personale. Respondentii din toate tarile, cu exceptia Rusiei, comunica brandurilor adresele lor de email, dar numai jumatate din cei aflati in statele din Orientul Mijlociu completeaza numerele de telefon. 

Raportul complet se poate descarca de aici

SAP ofera profesionistilor din marketing instrumente prin care pot ajunge mai usor la consumatori

SAP Hybris Marketing Cloud contine o serie de functionalitati prin care ajuta companiile sa foloseasca cele mai potrivite mesaje pentru a targeta consumatorii si pentru a se asigura ca datele acestora sunt securizate si protejate. Prin utilizarea unor instrumente ca cele descrise mai jos, brandurile pot obtine o evaluare exacta a performantelor obtinute in urma actiunilor de marketing si o analiza corelata cu bugetele cheltuite: 

Digital Boardroom pentru CMO (Chief Marketing Officer) ofera directorilor de marketing o perspectiva completa asupra succesului campaniilor si asigura transparenta pentru a identifica problemele iminente. De asemenea, solutia ajuta si la identificarea unor noi oportunitati in marketing. 

Recunoastere faciala prin utilizarea machine learning: cu ajutorul SAP Leonadro, solutia SAP Hybris Marketing Cloud beneficieaza de noua tehnologie de recunoastere faciala, introducand, astfel, noi modalitati de a interactiona cu cumparatorii in magazine. De exemplu, folosind analiza faciala, programul software asocieaza datele privind varsta si sexul consumatorului aflat in magazin cu stocul de marfa al retailerului, oferind recomandari personalizate despre produse. Aceste recomandari pot fi prezentate clientului folosind tablete sau ecrane mari la rafturi sau oriunde in magazin. 

Cu ajutorul SAP Hybris Customer Attribution, se poate realiza o masurare si o evaluare exacta atat a campaniilor de marketing, cat si a altor actiuni care conduc consumatorii spre achizitie. Datele colectate din toate punctele de interactiune cu clientul ofera o claritate mult mai mare asupra ratei de conversie, a factorilor care pot determina cresterea ratei de conversie si unde este necesar sa se realizeze actiuni suplimentare, in timp util.

Internet of Things folosit pentru a declansa campanii de marketing: companiile pot utiliza dispozitive si senzori pentru a personaliza oferte. Spre exemplu, brandurile pot trimite un mesaj relevant atunci cand un consumator atinge un nou punct de referinta. 
Suport pentru regulamentul general privind protectia datelor – GDPR: solutia SAP ofera sprijin total in implementarea si executia de campanii de targetare a consumatorilor, tinand cont de reglementarile globale privind protectia datelor ce vor intra in vigoare in luna mai 2018. 

Despre solutiile SAP Hybris

Solutiile SAP Hybris ofera aplicatii software de tip omnichannel pentru managementul activitatilor comerciale si fidelizarea consumatorilor, care permit brandurilor sa dezvolte o intelegere contextuala a consumatorilor lor in timp real, sa le ofere o experienta mai relevanta si de impact, si sa vanda mai multe bunuri, servicii si continut digital in fiecare punct de contact si pe orice dispozitiv. Prin gestionarea datelor de la clienti, a instrumentelor de marketing contextual si prin procese de comert unificate, solutiile SAP Hybris au ajutat unele dintre cele mai importante organizatii din lume sa atraga, sa pastreze si sa dezvolte baze de clienti profitabile. Solutiile SAP Hybris pentru comert si fidelizarea clientilor ofera companiilor baza, infrastructura si instrumentele de business pentru a crea o perspectiva holistica a clientilor in toate canalele de distributie, simplificand procesul de  fidelizare a clientilor si rezolvand probleme complexe de business. Pentru mai multe informatii, vizitati www.hybris.com.

Despre SAP

SAP, lider de piata pe segmentul solutiilor software pentru afaceri, este in centrul revolutiei tehnologice si de business. in prezent compania are peste 365.000 de clienti, din peste 180 de tari, pe care ii sustine in gestionarea cu succes a tuturor factorilor disruptivi adusi de economia digitala. SAP ofera companiilor expertiza necesara pentru dezvoltarea unei strategii digitale si o platforma de tip End-to-End care acopera toate procesele de business din 25 de industrii. 

SAP contribuie la simplificarea proceselor de business, oferindu-le companiilor posibilitatea de a utiliza date in timp real, pentru a anticipa, in prezent, tendintele clientilor.

Despre SAP Romania

SAP Romania, subsidiara locala a SAP SE, si-a inceput activitatea in 2002, numarandu-se printre primii furnizorii IT locali de top. in ultimii 15 ani, compania a contribuit semnificativ la dezvoltarea mediului de business local si la transformarea digitala a organizatiilor. Astazi, circa 600 de companii din Romania utilizeaza solutiile SAP, din industrii precum utilitati, transporturi, banci, asigurari, retail sau productie. De asemenea, 95% dintre cele mai mari 300 de companii pe plan local sunt clienti SAP.

In 2011, SAP a demarat un proiect de investitii in Romania, prin deschiderea celui mai important centru de consultanta pentru tehnologiile SAP din Europa, care deserveste clientii din Europa, Orientul Mijlociu si Africa, cu ajutorul a 500 de angajati. Pentru mai multe informatii, vizitati www.sap.ro.





Info util

Numai 5 producatori de solutii antivirus, inclusiv ESET, au indeplinit criteriile de detectie si dezinfectare solicitate pentru Windows 7.



Newsletter


Adresa mea de email:
Parteneri

Despre noi

Download

Contact

Strada Retezatului nr.5 / Tg.Mures 540 068
tel/fax:0265 265 910 / contact@smartnews.ro

Publicitate