Cautare


10 Mai 2019
SAP lanseaza 10 functionalitati noi de Experience Management (XM)

La trei luni de la finalizarea achizitiei companiei Qualtrics, SAP lanseaza zece functionalitati noi, care combina datele referitoare la experienta (X-data) cu cele operationale (O-data), pentru masurarea si imbunatatirea celor patru piloni cheie in experientele de business: client, angajat, produs si brand. Introducerea acestui sistem stabileste un nou standard in solutiile software pentru afaceri si schimba modul in care consumatorii si companiile interactioneaza unul cu celalalt.

Utilizarea celor doua tipuri de date, X-data si O-data, permite companiilor sa fie conectate permanent la dorintele si intentiile clientilor, angajatilor, furnizorilor si partenerilor. Noile functionalitati (patru pentru experienta consumatorilor – CX, trei pentru experienta angajatilor si trei pentru cercetarea de piata) integreaza X-data direct in solutiile de business, precum sistemele CRM, ERP sau HCM, pentru a stimula actiuni si imbunatatiri continue.

“X si O sunt doua elemente de care toata lumea trebuie sa tina cont in business. Experience Management reprezinta noul etalon pentru companiile de succes. SAP se angajeaza sa-si ajute clientii sa inoveze, sa creasca”, a declarat Bill McDermott, CEO SAP, in cadrul editiei cu numarul 30 a conferintei anuale SAPPHIRE NOW.

Cele zece functionalitati SAP le ofera organizatiilor o platforma integrata de Experience Management (XM) care utilizeaza X-data si O-data. Astfel, companiile pot centraliza datele referitoare la experientele din orice punct relevant de contact ale clientilor si angajatilor, intr-un sistem unic la nivelul intregii organizatii. in acest mod, companiile se pot conecta simplu la principalii actionari: clientii si angajatii. Ele pot conecta datele X la operatiunile si procesele de business pentru a intelege de ce au loc schimbari, pentru a indentifica tendinte ascunse si pentru a face recomandari in mod automat in vederea corectarii actiunilor care nu dau rezultate si pentru a le amplifica pe cele pozitive. De asemenea, organizatiile pot actiona in timp real, iar acest lucru va conduce la loializarea consumatorilor si angajatilor. 

”Traim in economia experientelor in care organizatiile fie se lupta din greu in mod deliberat sa urce in top, fie se prabusesc fara sa-si dea seama. Diferenta dintre companiile de succes si cele care esueaza este ca primele inteleg cum X-data si O-data pot conlucra pentru a relata ce se intampla intr-o organizatiei, de ce se intampla si ce actiuni pot fi intreprinse in timp real pentru a livra rezultate pozitive de business“, este de parere Ryan Smith, Co-fondator si CEO Qualtrics.

Pentru experienta consumatorilor (CX), SAP a introdus functionalitati de Experience Management (XM) in suita sa de solutii SAP C/4HANA, creand astfel solutii puternice in cloud pentru vanzari, marketing, comert si customer service. Platforma integrata de customer experience (CX) permite companiilor sa ramana conectate, sa inteleaga si sa actioneze in urma informatiilor relevante care vor influenta deciziile de cumparare si loialitatea consumatorilor.

Pentru experienta angajatilor, SAP a introdus trei solutii de XM care transforma platformele deja existente de HR in sisteme de actionare complete la nivelul intregii organizatii. Dezvoltate direct in sistemele HR deja existente, solutiile XM colecteaza date despre experientele salariatilor pe toata durata cat sunt angajati in companie si permit managerilor si liderilor HR sa ramana conectati, sa inteleaga si sa actioneze in infrmatiilor relevante care vor atrage si retine specialisti talentati.

Despre SAP

SAP este lider de piata pe segmentul solutiilor software pentru afaceri. in prezent, compania are peste 425.000 de clienti in 180 de tari, pe care ii sustine in gestionarea cu succes a tuturor factorilor disruptivi adusi de economia digitala, contribuind la simplificarea proceselor de business si oferind platforma necesara pentru dezvoltarea unei strategii digitale sustenabile. 77% dintre toate tranzactiile la nivel global trec printr-un sistem SAP. 

Despre SAP Romania

SAP Romania, subsidiara locala a SAP SE, si-a inceput activitatea in 2002, numarandu-se printre primii furnizorii IT locali de top. in ultimii 16 ani, compania a contribuit semnificativ la dezvoltarea mediului de business local si la transformarea digitala a organizatiilor. Astazi, circa 600 de companii din Romania utilizeaza solutiile SAP, din industrii precum utilitati, transporturi, banci, asigurari, retail sau productie. De asemenea, 95% dintre cele mai mari 300 de companii pe plan local sunt clienti SAP.

In 2011, SAP a demarat un proiect de investitii in Romania, prin deschiderea celui mai important centru de consultanta pentru tehnologiile SAP din Europa, care deserveste clientii din Europa, Orientul Mijlociu si Africa, cu ajutorul a peste 650 de angajati. Pentru mai multe informatii, vizitati www.sap.ro.





Info util

Numai 5 producatori de solutii antivirus, inclusiv ESET, au indeplinit criteriile de detectie si dezinfectare solicitate pentru Windows 7.



Newsletter


Adresa mea de email:
Parteneri

Despre noi

Download

Contact

Strada Retezatului nr.5 / Tg.Mures 540 068
tel/fax:0265 265 910 / contact@smartnews.ro

Publicitate