Cautare


07 August 2018
Creste utilizarea roboticii umanoide in Orientul Mijlociu

Companiile din Orientul Mijlociu intentioneaza sa introduca tehnologiile inteligente de automatizare, precum inteligenta artificiala si robotica umanoida.

Desi Orientul Mijlociu reprezinta un focar de adoptie a tehnologiei inteligente, se afla inca in faza incipienta de adoptare a roboticii umanoide, RPA (robotic process automation) si AI (artificial intelligence).
Cu toate acestea, in ultima vreme a existat o crestere a utilizarii ei, in special a roboticii umanoide. Organizatii din sectoarele guvernamental, securitate (politie si aparare), bancar, energie si utilitati, industria prelucratoare, sanatate, turism, retail si educatie au testat si implementat robotica humanoida in sistemele IT existente pentru a imbunatati experienta clientilor.

Un studiu recent efectuat de PwC in Orientul Mijlociu estimeaza ca piata AI ar putea ajunge la 320 miliarde dolari pana in 2030.
Nicolas Boudot, director de vanzari pentru zona EMEA la SoftBank Robotics Europe, a declarat ca Orientul Mijlociu a devenit cea mai recenta piata pentru robotul socio-humanoid al comaniei, cunoscut sub numele de Pepper, disponibil in Emiratele Arabe Unite chiar inainte de lansarea in China si SUA.

Pepper este un robot umanoid conceput de SoftBank pentru a fi utilizat in medii de lucru cu publicul larg, precum vanzarea cu amanuntul, pentru a primi clientii, a oferi recomandari despre produse, a obtine feedback sau a analiza modelele de cumparare ale clientilor.

"Una dintre provocarile cheie cu care se confrunta astazi comerciantii din Orientul Mijlociu este depasirea decalajului dintre ceea ce se intampla online si ceea ce se afla in magazin",  a spus Boudot. "Asigurarea unei experiente omni-channel fara probleme pentru clienti este o preocupare majora in cea ce priveste digitalizarea, si de aceasta se va ocupa Pepper, ca humanoid".
Atunci cand Pepper este conectat in siguranta la actualele sisteme IT, are acces la profilele clientilor si istoricul achizitiilor. Stie daca are de a face cu un barbat sau o femeie fara a cunoaste in mod necesar informatiile personale, sau daca un client are card de fidelitate. "Daca te duci online vei obtine acelasi tip de comportament. De exemplu, la fel ca in cazul unei recomandari online, Pepper stie tipul de pantofi pe care clientului ii place sa-i poarte si il va putea informa daca exsita oferte speciale in derulare".

SoftBank a inceput sa comercializeze robotica humanoida in urma cu trei ani si a vandut 10.000 de robabti pana in prezent, cei mai multi in Japonia si Europa.





Info util

Numai 5 producatori de solutii antivirus, inclusiv ESET, au indeplinit criteriile de detectie si dezinfectare solicitate pentru Windows 7.



Newsletter


Adresa mea de email:
Parteneri

Despre noi

Download

Contact

Strada Retezatului nr.5 / Tg.Mures 540 068
tel/fax:0265 265 910 / contact@smartnews.ro

Publicitate